Home » » Τι τρέχει με την αλλαγή του αλγόριθμου στο Facebook

Τι τρέχει με την αλλαγή του αλγόριθμου στο Facebook

Written By Tyler Durden on Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014 | 11:14 π.μ.

Tις τελευταίες ημέρες όσοι από εσάς έχετε fan pages στο φατσοβιβλίο (γνωστό και ως facebook), θα έχετε διαπιστώσει μια μεγάλη πτώση στις οργανικές εμφανίσεις (το γνωστό people reached) και δευτερευόντως στα κλικς (post clicks), μειώνοντας αρκετά την επισκεψιμότητα μέσω της fan page σας. Αυτό συμβαίνει όχι γιατί κάνατε κάποια αλλαγή στη σελίδα σας αλλά γιατί το facebook άλλαξε τον αλγόριθμό του. Σύμφωνα με το Facebook, η αλλαγή αυτή οφείλεται στην αύξηση του αριθμού των σελίδων (fan page) οι οποίες δημιουργούν συνωστισμό στο δικτύο. Η αλλαγή αυτή επίσης προκαλεί και αναβάθμιση των υπηρεσιών καθώς στους τοίχους των χρηστών δε θα εμφανίζονται ένα κάρο άσχετες (χαμηλής αξίας περιεχόμενο) αναρτήσεις, παρά μόνο αυτές που είναι πραγματικά σημαντικές (δηλαδή αυτές που παίρνουν like και share).

facebook fan page

Kάντε like στη σελίδα μας: https://www.facebook.com/prognwstika.stoixhma

Τι μπορούμε να κάνουμε για να επαναφέρουμε την επισκεψιμότητα στα πριν το update επίπεδα;;;

1.) Να χρησιμοποιούμε προσωπικούς λογαριασμούς αντί για fan page
Απ΄ ότι φαίνεται το facebook άφησε ανέπαφους τους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών. Εκεί η ανάρτηση έχει την ίδια επίδραση με πριν, οπότε αντί για fan page της επιχείρησης σας μπορείτε να φτιάξετε προσωπικό λογαριασμό της επιχείρησης σας.... 

2.) Ποστάρετε πολλές φορές τη μέρα
Είναι αναφερθεί από κάποιους ανθρώπους ότι η επανάληψη της ανάρτησης πολλές φορές την ημέρα βοηθά στο να προβάλλονται αυτές οι ενημερώσεις στο Facebook. Δεδομένου ότι το Facebook περιορίζει τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν τις αναρτήσεις σας, είναι απίθανο να τις προβάλλει στο ίδιο group ανθρώπων της fan page, ειδικά αν η fan page σας είναι καινούρια. Είναι πολύ πιθανό το Facebook να απελευθερώνει τις ενημερώσεις σας σε νέες ομάδες ανθρώπων κάθε φορά που επαναποστάρετε το ίδιο άρθρο. Για το επαναποστάρισμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το schedule post, για να μην κάψετε εγκέφαλο.

3.) Ποστάρετε δοκιμασμένο υλικό που ξέρετε ότι θα γίνει like ή share.
Οι άνθρωποι τήνουν να κάνουν like ή share σε χιουμοριστικά post, χιουμοριστικά βίντεο, σε τρέχοντες ειδήσεις, σε ειδυλλιακές φωτογραφίες κλπ κλπ. Αν πχ έχετε μια επιχείρηση που πουλάει σκουπόξυλα για τουαλέτες, ε είναι βαρετό για τους χρήστες να ποστάρετε κάθε νέο μοντέλο που παραλαμβάνετε... Άλλωστε μην το ξεχνάτε fan page είναι, μπορείτε να ποστάρετε κάνα ανέκδοτο, καμιά χιουμοριστική φωτογραφία και να πετάξετε και το post για το νέο σκουπόξυλο.... Πηγαίνοντας πλαγίως και όχι straight είναι πολύ πιο εύκολο να προσελκύσετε κόσμο για την ιστοσελίδα σας, στις περισσότερες των περιπτώσεων....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Betshop Bonus

Callbet

Callbet